hellow!!<33

Hej!,jag har gjort en blogg för att vinna en tävling i fokis blogg -------->>>fokis.se

Jag har haft många bloggar men fått massa problem men för att jag vill jätte gärna vinna tävlingen i fokis blogg har jag gjort en blogg som bara handlar om FOKI och TÄVLINGEN!!!:)))))

Jag ÄLSKAR henne hon e så söt!!! <3 Jag vill jätte gärna vinna den här tävlingen!:))
Man vinner ett valfritt smycke!!Snällt av Foki! <3



Allt du behöver göra för att vara med i tävlingen är:

  • Kolla vilket smycke som du vill vinna från Cocoo.se
  • Berätta om tävlingen i din blogg, och lägg upp den här bilden.
  • Länka till FOKI och till Cocoo.se!
  • Kommentera i detta inlägg och berätta att du deltar i tävlingen!
  • Vinnare presenteras på Lördag! Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0